מה זה מכשיר פוטותרפיה ביתי?

הנושאים החמים בכתבה

מכשירי פוטותרפיה משמשים לטיפול במחלות עור שונות כמו פסוריאזיס ואקזמה.

מכשיר פוטותרפיה הוא מכשיר רפואי הפולט אור בצורה של אולטרה סגול A (UVA), אולטרה סגול B (UVB) או אור נראה. האור עוזר לדכא את מערכת החיסון ולעורר שחרור של הורמונים מסוימים. הדבר נעשה במטרה להפחית את הדלקת ולהאט או למנוע הישנות התסמינים.

פוטותרפיה היא טיפול למחלות עור שמשתמש באור. זה יכול להיות מנוהל או חיצונית או פנימית.

מכשיר פוטותרפיה הוא מכשיר רפואי המיועד למתן טיפולי פוטותרפיה. הם משמשים לעתים קרובות בשילוב עם תרופות פוטו-רגישות לטיפול בהפרעות עור, כגון פסוריאזיס ואקזמה.

מכשיר פוטותרפיה הוא מכשיר רפואי הפולט אור. הוא שימש למתן טיפול פוטותרפיה למגוון רחב של מצבי עור כגון פסוריאזיס, דרמטיטיס, אקזמה ואקנה. טיפולי פוטותרפיה מחליפים יותר ויותר טיפולים מסורתיים כמו תרופות דרך הפה וקרמים סטרואידים בטיפול במצבי עור.

פוטותרפיה הוא מכשיר המסייע בטיפול במצבי עור מסוימים. הוא מספק טיפול באור בצורה של מנורה כף יד, מנורות UV, או מכשיר לביש עם נורות פוטותרפיה.

מטרת המכשירים הללו היא לספוג את הקרניים האולטרה סגולות מהשמש ולסייע בריפוי מצבי עור שונים כגון פסוריאזיס, אקזמה, ויטיליגו וכו'.

מכשירי פוטותרפיה משמשים בדרך כלל לטיפול בהפרעה רגשית עונתית (SAD) ובמצבים אחרים הקשורים למצב רוח כמו: דיכאון, חרדה והפרעה דו קוטבית.

מטרת הפוטותרפיה היא לדמות אור שמש טבעי בחודשי החורף. פוטותרפיה עושה זאת על ידי שליחת מגוון אורכי גל אור לעיני המטופל. אורכי הגל מעוררים את הייצור של סרוטונין ודופמין, המסייעים בוויסות מצבי הרוח.

פוטותרפיה היא טיפול לבעיות עור כמו אקנה ורוזציאה. מכשירי פוטותרפיה כמו LightStim, עוזרים להיפטר ממחלות עור אלו על ידי פליטת אור אולטרה סגול.

ה-LightStim הוא מכשיר פוטותרפיה הפולט אור UV באורכי גל של 308 ננומטר ו-320 ננומטר. אורכי גל אלו מתאימים לספקטרום ה-UV, ויעילותם נגד אקנה ורוזציאה ידועה. אבל ישנם מכשירי פוטותרפיה אחרים המשתמשים באורכי גל שונים כדי לטפל במצבי עור אחרים או מחלות בגוף של אדם.

פוטותרפיה נמצאה יעילה בטיפול בחלק מהפרעות עור כגון פסוריאזיס, ויטיליגו, אקזמה, אטופיק דרמטיטיס וויטיליגו בחלקים מסוימים בגוף כגון ידיים או רגליים.

מכשיר פוטותרפיה ביתי (נקרא גם מקור אור מלאכותי) הוא מכשיר רפואי המעביר אורכי גל מסוימים של אור לעור המטופל לצורך טיפול בהפרעות דרמטולוגיות.

האור חודר לעור ופועל כצורת אנרגיה שיכולה לעזור במצבים כמו פסוריאזיס, ויטיליגו ואטופיק דרמטיטיס (אקזמה).

מכשיר פוטותרפיה הוא מכשיר רפואי המשתמש באור לטיפול בסוגים מסוימים של מחלות עור. האור הנפלט ממכשיר הפוטותרפיה יכול לרפא בעיות עור מסוימות כגון פסוריאזיס או אקזמה.

טיפול זה משמש בשתי דרכים עיקריות, או שהוא נעשה באמצעות מריחת קרם בתוספת קרינת UV-A ו-UV-B על העור, או באמצעות מכשיר פוטותרפיה.

—מכשיר פוטותרפיה הוא מכשיר הממריץ את הגוף לייצר או לשחרר הורמונים.

מכשיר פוטותרפיה הוא מכשיר רפואי המספק טיפול באור כדי לסייע בשליטה על הסימפטומים של מצבי עור שונים, כמו פסוריאזיס ואקזמה, וגם לאנשים עם אקנה. מכשירים אלה נרשמים בדרך כלל על ידי רופאי עור.

עזרנו לכם? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך

איך מזרן משפיע על השינה שלנו?

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על השינה שלנו – החל מהמזרן ועד לטמפרטורת החדר. מזרנים יכולים לעשות או לשבור שנת לילה טובה. הם גם אחד החלקים

איפה כל התל אביבים עושים יוגה?

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן