כל מה שאתם צריכים לדעת על שחזור מידע מדיסק קשיח

הנושאים החמים בכתבה

במקרה שהדיסק הקשיח שלך קורס, תרצה לנסות ולשחזר את הנתונים שלך ממנו. מאמר זה יספר לך את כל מה שאתה צריך לדעת על שחזור מידע מדיסק קשיח.

על מנת להפיק את המקסימום מהדיסק הקשיח, עדיף שתטפלו בו. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביצוע מספר כללים בסיסיים:

1 – שמור תמיד גיבויים של הקבצים שלך בכונן קשיח חיצוני או בענן

2 – השתמש בתוכנת אנטי וירוס על בסיס קבוע

שחזור נתונים בדיסק קשיח הוא תחום מיוחד מאוד. ישנן דרכים רבות ושונות לשחזר נתונים מכונן קשיח, והשיטה בה נעשה שימוש תהיה תלויה בסוג המדויק של מדיית האחסון שהייתה חלק מהכשל.

כמה כשלים נפוצים בכוננים קשיחים כוללים:

– הפלטות מסתובבות אך אינן זזות כי יש בתוכם לכלוך, אבק או פסולת אחרת. – זרוע הראש זזה רחוק מדי מצד אחד לאחר בזמן שהיא קוראת נתונים מהמגשים. – ייתכן שיש בעיה עם הכבל המחבר את זרוע הראש או אחד או יותר מראשי הקריאה/כתיבה אליו. – ייתכן שברי חומר מגנטי נעקרו ממקומם משני צידי המגש ונפלו על מגש אחר, מה ששבש את יכולתו

שחזור נתונים בדיסק קשיח הוא שחזור נתונים מדיסק קשיח, שספג נזק פיזי.

דיסק קשיח עלול להינזק מכשל מכני, כשל חשמלי או וירוס מחשב. גם אם הכונן הקשיח שלך לא ניזוק פיזית, אבל מחקת ממנו כמה קבצים חשובים, אתה צריך לדעת איך לשחזר אותם.

שירותי שחזור נתונים בכונן קשיח מוצעים על ידי מעבדות רבות לשחזור נתונים. מעבדות אלה משתמשות בציוד וכלים מתוחכמים כדי לבצע את העבודה. אבל אם הכונן הקשיח שלך סבל מכל סוג של נזק פיזי, אין דרך למעבדה להחזיר את המידע שלך מבלי לקחת את הסיכונים של פגיעה נוספת בו ולהפוך עוד יותר נתונים לבלתי ניתנים לשחזור מבעבר.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים להזדקק לשירותי שחזור נתונים. דיסקים קשיחים יכולים להפסיק לעבוד מסיבות רבות, כגון:

– מחיקה בשוגג או פגיעה בקבצים: שניהם מובילים לאובדן קבצים ותיקיות בדיסק הקשיח, והדרך היחידה להחזיר אותם היא באמצעות שירותי שחזור נתונים.

– אובדן נתונים עקב אסונות טבע: רעידות אדמה, הוריקנים ואסונות טבע אחרים לא רק זורעים הרס בחיי אדם אלא גם בטכנולוגיה.

– עיצוב מחדש בשוגג: לפעמים אנשים רוצים לאתחל מחדש את הדיסק הקשיח מסיבות אישיות כמו שיש לו יותר מדי קבצים או שהוא איטי מאוד. זה גם יגרום לאובדן נתונים אם לא יגובו כראוי.

דיסק קשיח הוא התקן אחסון המשמש לאחסון נתונים דיגיטליים. מעבדת שחזור הנתונים מסייעת לך לשחזר את המידע מהדיסק הקשיח אם הוא נמחק או פגום.

נזק יכול לקרות לכונן הקשיח מסיבות שונות כמו שגיאות תוכנה, תוכנות זדוניות, בעיות פיזיות בכונן ועוד. אם אתה זקוק לעזרה בשחזור מידע מהדיסק הקשיח שלך, עליך לקחת אותו למעבדת שחזור הנתונים וליידע אותם איזה סוג של בעיות אירעו.

שחזור נתונים בדיסק קשיח הוא תהליך של שחזור נתונים ממכשיר שנגרם לו נזק פיזי. הדרך הנפוצה ביותר שמצב זה יכול לקרות היא כאשר המכשיר קורס או ניזוק פיזית.

דיסקים קשיחים רגישים לקריסות בדיוק כמו כל חלק אחר במחשב. לפעמים התרסקות זו עלולה לגרום לאובדן נתונים, המחייבת ביצוע שחזור נתונים בדיסק הקשיח.

אנשים מסוימים עשויים לחשוב שקריסת המחשב שלך היא אירוע בלתי נמנע, אבל עם כל כך הרבה דרכים לגבות את הקבצים שלך, אין צורך לאבד שום דבר חשוב.

עזרנו לכם? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך