איזה עסקים חייבים בדו״ח ESG?

הנושאים החמים בכתבה

ESG מייצג סביבתי, חברתי וממשל. המונח מכסה סיכונים סביבתיים, חברתיים וממשליים של חברות. דוחות ESG מפרסמים בדרך כלל מדי שנה על ידי בנקי השקעות כדי להעריך את ביצועי החברה בתחומים אלה.

דוח ESG נדרש על פי חוק למשקיעים מוסדיים שמשקיעים במניות או בקרנות המסווגות כ'אחראיות חברתית'. משקיעים מוסדיים אלה נוטים להשקיע בחברות שיש להן פעילות מנוהלת יותר, נקייה יותר עם שיטות איכות סביבה טובות יותר.

עבור עסקים, תאימות ESG היא היבט חשוב שיש לקחת בחשבון. זה יכול לעצב את המוניטין של העסק ולעצב את עתידה של החברה.

דוחות ESG הם דרך לעסק להוכיח שהם אחראים חברתית וברי קיימא. דוחות אלו משמשים מדידה של שלושת ההיבטים: סביבתי, חברתי וממשל. עבור כל דוח, יש מערכת שונה של קריטריונים שנמדדת. לדוגמה, עבור דוח סביבתי תאימות ESG פירושה מדיניות לגבי השימוש של ספקים בכימיקלים במוצרים שלהם, פליטת פחמן ממשרדים או מפעלים, שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים וכו'.

על מנת שדוחות ה-ESG הללו יתפרסמו באופן פומבי באינטרנט, לחברות צריכות להיות מבקר המוודא את כל המידע שבו בהתאם למדיניות והסטנדרטים של הלקוח שלהן שסוכמו.

ESG מייצג סביבתי, חברתי וממשל.

על פי דוח ESG, ישנם 12 תחומים שונים בביצועי חברה שדירוג ESG צריך לתת להם מענה.

דוח ה-ESG מיועד לכל עסק המחויב על פי חוק לפעול על פי דיני איכות הסביבה, או לכל חברה שיש לה בעלי מניות שמתעניינים בסביבה.

ESG מייצג "סביבתי, חברתי וממשל". זוהי קבוצה של קווים מנחים שחברות יכולות להשתמש בהן כדי למדוד את הביצועים שלהן בנושאי סביבה, חברה וממשל.

דוח ESG יכול לעזור למשווקי מזון אורגני להראות שאוכל אורגני הוא האופציה הבריאה יותר. הם יכולים גם לעזור לעסקים להישאר תחרותיים על ידי משיכת מניות של משקיעים מוסריים יותר.

ESG מודד את השיקולים הסביבתיים, החברתיים והממשליים של השקעה.

דוח ESG הוא דוח פיננסי שבוחן את היבטי ESG של השקעה.

ESGs לא באמת נדרשים על ידי אף עסק כשלעצמו, אבל הם הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

דוח ESG הוא רשימה של עסקים שבהם עליהם לחשוף כל מידע על קיימות בשיטות העסקיות שלהם.

דוח ESG הוא רשימה של חברות שבהן עליהן לחשוף כל מידע על קיימות בשיטות העסקיות שלהן. הדו"ח נוצר על ידי Global Reporting Initiative, ארגון המוקדש לקידום דיווחי קיימות, ומציע לחברות מסגרת לחשיפת היבטים סביבתיים, חברתיים וממשליים של פעילותן.

דוחות ESG נדרשים על פי חוק עבור חברות ציבוריות בעלות הכנסות שנתיות של מעל 100 מיליון דולר או נכסים ברוטו שנתיים מעל 500 מיליון דולר.

ESG הוא קיצור של "סביבה, חברתי וממשל". זוהי מערכת של סטנדרטים שקובעים את הקיימות של חברה או עסק.

דוח ה-ESG נערך על ידי סוכנות עצמאית והוא מציג את ביצועי החברה בכל קטגוריה. עם דוח זה, משקיעים יכולים להעריך עד כמה החברה תצליח בעתיד.

ESG, או סטנדרטים סביבתיים, חברתיים וממשל, הם סט של תקנים שעסקים חייבים לעמוד בהם כדי להיראות כאחראים סביבתיים וחברתיים. דוחות ESG נדרשים על ידי סוגי החברות הבאים:

1. גופים הנסחרים בבורסה

2. בעלי יותר מ-500 עובדים

3. אלו המעמידים את המוצרים או השירותים שלהם לרשות הציבור

4. אלה שמגישים דוח שנתי ל-SEC

דוח ה-ESG, המהווה קיצור של סביבתי, חברתי וממשל הוא תקנה חדשה שחברות חייבות להיות מודעות אליה.

דוח ה-ESG הוא חלק חשוב מהדרך שבה חברות מוסדרות. זה מחייב שכל החברות הנסחרות בבורסה יזהו את הסיכונים הסביבתיים, החברתיים והממשלניים שלהן.

עזרנו לכם? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך

5 טיפים לבחירת יועץ עסקי

יועץ עסקי יכול להיות נכס גדול לחברה שלך. הם יכולים לעזור לך למצוא את הפתרונות הנכונים לצרכי העסק שלך. אבל איך מוצאים יועץ מתאים? הנה

לואו טק בישראל – מעבדות לתיקון סלולר

ישראל היא מדינה עם כלכלה פורחת ותעשיית היי-טק. אחת הסיבות להצלחתה היא מספר המעבדות הגבוה שיש לה. הרבה אנשים בישראל מכירים היטב את הטלפונים הסלולריים