סליקת אשראי לאתרי Webflow

הנושאים החמים בכתבה

Webflow, כלי פופולרי לבניית אתרים, מציע שירות סליקת אשראי כדי לייעל את עבודת העיצוב של הלקוח שלה ולהנגיש אותה ליותר משתמשים ללא כל עלות נוספת.

באופן מפתיע, יצירת אתר אינטרנט אינה דורשת "הרשאות מיוחדות" כדי לגשת ולהשתמש בכלים הדרושים לבנייתו.

על מנת להשתמש בתכונות המתקדמות של Webflow, אינך יכול פשוט ליצור חשבון. אתה צריך סליקת אשראי מקורית או תוכנית ניסיון של $20 לכל החיים. ניקוי האשראי שלך מאפשר לך גם לפרסם את האתר שלך ולבצע בו עדכונים ברגע שהם מאשרים אותו.

חלק מהאתרים של זרימת אינטרנט יכולים לחרוג הרבה מעבר למגבלות של HTML רגיל, שהוא די בלעדי להצגת תוכן. תכונות חדשות של זרימת אינטרנט, כמו היכולת ליישם אינטגרציות עם תוכנות צד שלישי, מעניקות לאתרי זרימת אינטרנט הרבה יותר פוטנציאל.

סליקת אשראי היא תהליך בדיקת היסטוריית האשראי של אדם כאשר הוא מבקש אשראי אצל מלווה. זה מאפשר למלווים לאשר את האשראי או לדחות את בקשתו בהתבסס על הרגלי התשלום, חשבון המספר של המבקש. Webflow מספקת למשתמשים שלה שלושה סוגים שונים של אינטגרציות המשתמשות ב-Stripe Credit View כדי לספק שירות מסוג זה ללקוחותיהם.

מאפשר לך לדעת אם עליך להשתמש ב-Webflow או במוצר של מתחרה

הסיבה מספר אחת ליישם סליקת אשראי היא להבטיח שההמחאות שלך ישולמו והופקדו בזמן.

חברות מסוימות עשויות לדרוש תשלום מראש בעוד שאחרות עשויות לדרוש יותר משווי מחיר הרכישה.

Webflow נותנת לבעל העסק אפשרות להוסיף סליקת אשראי לחשבוניות על מנת לזרז צווארי בקבוק פנים אל פנים.

Webflow מייעל את התשלומים כך שלקוחות משלמים בכל דרך שהם מעדיפים, כגון כרטיסי אשראי, העברות בנקאיות ו-PayPal בקופה. זה המקום שבו הדברים הופכים מעניינים; Webflow מבצע שחרור מדורג של כספים לאחר שאחת משיטות התשלום הללו סולקה לפרק זמן מסוים.

דפי העיצוב לתוכן (מקטעים) מאתר Webflow שלך עוזרים לך וללקוחות שלך לבנות תוכן בצורה חלקה על פריסה חדשה או קיימת. לדוגמה, אתה יכול ליצור, לנהל, לבצע אופטימיזציה ולפרסם לצד כל הטקסט, התמונות והסרטונים הנחוצים, מה שיאפשר לך לעקוף את הצורך בכל שלבי העיצוב בין שלבי העיצוב.

אבל מה לגבי אשראי? למרות שזו לא מילה שמוזכרת בלשון עיצוב אתרים באותה מידה, היא מאוד רלוונטית לכל כך הרבה עסקים. זה עשוי להיות גם טרמינולוגיה שונה בהתאם למקום מגוריכם, אם כי זה תמיד עוסק לזיכוי מקורות עבודה אחרים שאליהם מתייחסים באתר האינטרנט שלכם.

סליקת אשראי מומלצת היא לקשר את אתר Webflow שלך עם Caldera Network, איגוד סליקת האשראי המהימן. סליקת אשראי מאפשרת למבקרים להוציא את מטבע הקריפטו היקר שלהם על המוצר או השירות שלך.

אם אתר Webflow מתפרסם עם תוכן ויש לו עדכונים תקופתיים בעתיד, על הבעלים להקפיד לסלק את הקרדיט של הבעלים הקודם לפני הפרסום.

לאחר הוספת העותק הרצוי ל-Webflow, עדיף להשבית את האירוח ולהעביר את האתר שלך מהדגמה ל-Live. קצת חנון HTML בהמשך. השבתת אירוח יכולה להיות כל דבר, החל מהשבתת גישה דרך קונסולת דפדפן ועד ניקוי המשתמש הסטודנט ממסד הנתונים של דרופל או ביטול מופע של אתר Azure Hosted דרך פורטל מנהל או ממשק שורת פקודה JavaScript עבור NodeJS. בחירת השיטה המתאימה להדגמה שלך תלויה בך, אך אנו ממליצים לנקות כל גישה לא רצויה תוך כדי.

לאחר שזה נעשה , פרסם את האתר על ידי גישה למסוף/סקריפט והשבת את הקרדיטים אם הם מופעלים

סליקת אשראי עבור אתרי Webflow se עשויה להתבצע בין Webflow לבין המפתחים והמעצבים הדרושים ליצירת יסודות לבניית אתרים.

בדרך זו, מפתחים ומעצבים יכולים להתחיל לבנות חוויות דיגיטליות איכותיות ממוקדות במשתמש עם מטבעות שהונפקו לאחרונה. עסקאות אלו מובנות בתהליך החיוב שלנו, כאשר Webflow משחררת רק חלק קטן מהקרדיטים החדשים שהוטבעו ליועץ העצמאי בזמן שהם משלימים את העבודה על הפרויקט שלך.

עזרנו לכם? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך

5 טיפים לבחירת יועץ עסקי

יועץ עסקי יכול להיות נכס גדול לחברה שלך. הם יכולים לעזור לך למצוא את הפתרונות הנכונים לצרכי העסק שלך. אבל איך מוצאים יועץ מתאים? הנה

לואו טק בישראל – מעבדות לתיקון סלולר

ישראל היא מדינה עם כלכלה פורחת ותעשיית היי-טק. אחת הסיבות להצלחתה היא מספר המעבדות הגבוה שיש לה. הרבה אנשים בישראל מכירים היטב את הטלפונים הסלולריים