קניות עם כרטיס אשראי נטען – כל מה שאתם צריכים לדעת

הנושאים החמים בכתבה

למי שמחפש לרכוש פריט או שניים מבלי להשתמש בכרטיס אשראי משלו, ישנם כרטיסים משולמים מראש. כרטיסים אלה ניתנים לקנייה בחנות ומגיעים עם סכום קבוע מראש של כספים שניתן להשתמש בהם לרכישות. כאשר הכספים אוזלים, הכרטיס אינו שמיש עוד לרכישות.

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו עשוי לרצות להשתמש בכרטיס תשלום מראש במקום בכרטיס האשראי שלו. לדוגמה, אם אין להם מספיק כסף בחשבון או אם הם רוצים לשמור על ההוצאות בשליטה.

הדבר החשוב ביותר שכדאי לדעת על כרטיסי אשראי נטענים הוא שניתן להשתמש בהם בכל מקום בו מתקבלים מאסטרקארד או ויזה.

כרטיס אשראי בתשלום מראש הוא סוג של כרטיס אשראי שניתן להשתמש בו לרכישת סחורות ושירותים ללא צורך בקו אשראי. זה נקרא גם כרטיס "נטען" או "תשלום מראש". כרטיסים משולמים מראש אינם זהים לכרטיסי חיוב, המקושרים לחשבונות צ'קים או חיסכון.

הסוג הנפוץ ביותר של כרטיס תשלום מראש הוא כזה שממומן במזומן בהישג יד, אך ישנם גם כרטיסים מראש המאפשרים להעביר כספים מחשבון קיים או לקבל סיוע ממשלתי.

הדבר הראשון שתצטרך לעשות לפני השימוש בכרטיס הנטען שלך הוא לטעון אותו בכסף. אתה יכול לעשות זאת בכל מספר מקומות, כולל בנקים, חנויות מכולת, בתי מרקחת וחנויות נוחות. לאחר שהוספת כסף לחשבון שלך, אתה מוכן להתחיל

כרטיס אשראי שנטען מראש הוא סוג של כרטיס אשראי שניתן לטעון בו סכום כסף מוגדר בכל פעם. זה שונה מכרטיס חיוב או כספומט מכיוון שהכספים אינם מגיעים מחשבון הבנק שלך.

איגוד הכרטיסים הנטענים מעריכים כי ישנם יותר מ-150 מיליון כרטיסים משולמים במחזור, אך מספר זה צפוי לגדול ליותר מ-300 מיליון עד 2020.

אם אתה מחפש דרך חלופית לשלם עבור הרכישות שלך, או אם אתה רוצה ללמד את הילדים שלך על כסף, אז אולי תרצה לשקול לקבל כרטיס אשראי בתשלום מראש. אבל לפני שאתה יוצא לקנות אחד, וודא שהוא מתאים לך ולאורח החיים שלך.

כרטיס אשראי משולם מראש הוא סוג של כרטיס אשראי שבו אתה משלם מראש על סכום הכסף שאתה יכול להוציא. ניתן להשתמש בו בכל מקום שמקבל מאסטרקארד או ויזה, אך לא ניתן להשתמש בו כדי לקבל מזומן מכספומט.

השימוש הנפוץ ביותר בכרטיס מראש הוא למי שאין לו גישה לשירותים בנקאיים מסורתיים, כמו אנשים ללא כתובת קבועה או כאלה שגרים באזורים ללא בנקים. הם גם פופולריים בקרב צעירים שרוצים להגביל את הוצאותיהם ולהימנע מחובות. ישנם יתרונות רבים בשימוש בכרטיס אשראי בתשלום מראש. זה בטוח יותר מאשר לסחוב מזומן, זה לא דורש בדיקת אשראי, ואתה יכול לעקוב אחר ההוצאות שלך.

כרטיס תשלום מראש הוא אמצעי התשלום הפופולרי ביותר בארצות הברית. זוהי גם אחת הדרכים הבטוחות ביותר לשלם מכיוון שהיא אינה מצריכה בדיקת אשראי.

כרטיס אשראי בתשלום מראש הוא כרטיס שאתה מטעין בכסף לפני שאתה יכול להשתמש בו. זה יכול לשמש עבור עסקאות או רכישות, כאשר המשתמש משלם מראש עבור סחורות או שירותים.

כרטיס האשראי המשולם מראש קיים כבר למעלה מ-20 שנה והתפתח מלהיות כלי המשמש אנשים שלא יכלו לקבל אשראי להיות כלי פיננסי נהדר עבור כולם.

ישנם יתרונות רבים בשימוש בכרטיס אשראי בתשלום מראש, אך יש גם כמה חסרונות. בואו נסתכל על שני הצדדים של המטבע כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת האם זו האפשרות הנכונה עבורך.

עזרנו לכם? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך

שירותי כביסה מומלצים בתל אביב

האינטרנט מציע מגוון רחב של שירותי כביסה, מאפליקציות ועד אנשים שיגיעו אליכם הביתה ויעשו עבורכם את הכביסה. ישנן דרכים רבות ושונות לנקות את הבגדים שלך

קידום אתרים של רשויות מקומיות

חלק זה דן בשימוש בעוזרי כתיבה בינה מלאכותית ליצירת תוכן עבור רשויות מקומיות. הרשויות המקומיות משתמשות בכלים אלה כדי לקדם את אתרי אתרי רשויות מקומיות